понеділок, 10 червня 2019 р.

Квест-гра "Моє село,мій оберіг" для учасників табору "Дивосвіт"


                                   
Вивчати історію рідного селища можна і у формі захоплюючої пригодницької мандрівки. В цьому сьогодні переконалися мешканці табору «Дивосвіт», що працює на базі НВК «Великобірківська ЗОШ І-ІІІст.– гімназія ім. С. Балея».
Адже 10 червня педагогами Великобірківського БТШ було проведено краєзнавчу квест – гру центральною частиною селища Великі Бірки «Моє село, для мене ти єдине». 
Проведення такого заходу передбачало теоретичну і практичну частини.
Під час теоретичної частини діти переглянули презентацію про основні історичні віхи селища Великі Бірки. А під час практичної частини було розʼяснено умови проведення квесту, правила поведінки команд на дистанції, способи знаходження станцій, виконання краєзнавчих завдань на станціях.
По закінченні заходу, учасники були нагороджені сертифікатами про успішно пройдену квест – гру «Моє село, для мене ти єдине».



Немає коментарів:

Дописати коментар