пʼятницю, 18 листопада 2016 р.

День здоров'я

Більше двох тисяч років існує приказка: «У здоровому тілі – здоровий дух». 
Це свідчить про те, що люди давно зрозуміли, наскільки важливо завжди бути здоровим, міцним та сильним. Тому сьогодні, 18 листопада, у Великобірківському БТШ відбулась захоплююча квест-гра « Подорож стежинами здоров’я», в якій взяли участь вихованці із гуртків «Паперопластика», «ПТМ», «Юні друзі природи» та танцювального гуртка. Вони утворили чотири команди, що називались: «Метелики», «Шипшина», «Вітамінки», «Здорові діти». Учасники отримали маршрутні листи, з допомогою яких мали пройти п’ять станцій: станція здорового харчування "Місто Смаколиків», станція гігієнічних знань "Країна Чистоти",
станція спортивна "Країна Фізкультурія", станція природнича "Заповідник", станція безпеки "Фортеця Порятунку". На кожному етапі за виконані завдання діти отримували жетони у вигляді веселих пігулок із зашифрованими словами, з яких в кінці квесту змогли скласти вислів: «Як дитина грається ,то здоров’я їй усміхається». Після закінчення заходу учасники отримали відзнаки: «Здоров’я – головне багатство».
Ця пригодницька гра посприяла не тільки формуванню в дітей необхідних знань з теми здорового способу життя, а й формуванню громадянина, інтелектуально-розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, що володіє системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя, готової протистояти труднощам та негативним чинникам оточуючого середовища.


Немає коментарів:

Дописати коментар