четвер, 7 червня 2018 р.

Експрес-гра "Подорож стежинами здоров'я"


                                           
Здоров’я – це найцінніший скарб, який кожен з нас повинен берегти на протязі цілого життя. Воно багато в чому залежить від людини, від її способу життя, умов праці, харчування, звичок та духовності. «Здоров'я не купити ні за які гроші» - так каже народна мудрість Так воно і є. Бо що варте життя без самого цінного - здоров'я.
Тому, сьогодні у Великобірківському БТШ відбулась захоплююча розважально – пізнавальна експрес – гра «Подорож стежинами здоров’я», де вихованці подорожуючи по станціях дізнавались, що потрібно робити, щоб бути здоровими. Вони побували на станціях «Лікарські рослини», «Цілюща абетка, «Рух – це життя», «Без права на помилку», «Гігієна», «Країна чистоти», «Корисні смаколики» та «Майстерня здоров’я», на якій усі разом створювали «Творчий плакат здоров’я».
Ця пригодницька гра посприяла не тільки формуванню в дітей необхідних знань з теми здорового способу життя, а й формуванню громадянина, інтелектуально-розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, що володіє системою знань про здоров’я і здоровий спосіб життя, готової протистояти труднощам та негативним чинникам оточуючого середовища.
 


Немає коментарів:

Дописати коментар