Карантин – час для нових знань!
Юні авіамоделісти на своїх заняттях знайомляться із розвитком повітроплавання. Сьогодні ж керівник гуртка ПТМ ділиться з усіма історією Братів Райт – геніальних інженерів-самоуків.
Допитливі брати завжди хотіли дізнатися, чи зможе людина літати. Вся сучасна авіація завдячує своєю появою цим двом людям - братам Райт, геніальним інженерам-самоукам.
Вперше про польоти в небі Вілбур та Орвіл задумалися ще в дитинстві - тоді їхній батько подарував їм маленьку літаючу іграшку. Брати подорослішали і почали шукати відповіді на свої питання у спеціальній літературі.
Перші експерименти почалися у 1899 році - брати Райт сконструювали маленький планер-біплан. Минуло кілька років і брати переїхали до Кітті-Хок, у Північній Кароліні. Саме там почали готувати перший пілотований політ. Брати були впевнені, що зможуть подолати земне тяжіння і зробити те, що ще жодна людина до них не робила - піднятися у повітря.
До 1903 року люди казали - якщо б Господь хотів, щоб люди літали, він би дав їм крила. А вже після 1903-го люди сказали - вау, класно! А що ще ми можемо робити? Коли Вілбур та Орвіл вперше піднялися у небо, всі повірили, що для людини і справді немає меж", - каже біограф братів Райт Том Крауч.
Та на досягнутому брати ніколи не запинялись - після місяців важкої роботи вони змогли приладнати двигун на свій планер. Перший літальний апарат важив 700 фунтів. У грудні 1903 їхній апарат вперше піднявся у повітря, і пролетів 120 футів. Керував ним Орвіл - перша людина, яка подолала земне тяжіння.
Далі повітроплавання розвивалося шаленими темпами. Брати самі не встигали осягнути перспективи, які відкрилися перед людством завдяки їхньому винаходу. Брати постійно вдосконалювали літаки, минуло небагато часу і пілоти змогли повністю керувати своїми повітряними машинами та брати на борт пасажирів.
Вілбур помер у 45-річному віці, Орвілу ж пощастило дожити до епохи літаків з реактивним двигуном та початку космічних польотів. Їхнє дітище, маленький літачок-планер, відрив дорогу людству у без перебільшення зоряне майбутнє.
Юні авіамоделісти на своїх заняттях знайомляться із розвитком повітроплавання. Сьогодні ж керівник гуртка ПТМ ділиться з усіма історією Братів Райт – геніальних інженерів-самоуків.
Допитливі брати завжди хотіли дізнатися, чи зможе людина літати. Вся сучасна авіація завдячує своєю появою цим двом людям - братам Райт, геніальним інженерам-самоукам.
Вперше про польоти в небі Вілбур та Орвіл задумалися ще в дитинстві - тоді їхній батько подарував їм маленьку літаючу іграшку. Брати подорослішали і почали шукати відповіді на свої питання у спеціальній літературі.
Перші експерименти почалися у 1899 році - брати Райт сконструювали маленький планер-біплан. Минуло кілька років і брати переїхали до Кітті-Хок, у Північній Кароліні. Саме там почали готувати перший пілотований політ. Брати були впевнені, що зможуть подолати земне тяжіння і зробити те, що ще жодна людина до них не робила - піднятися у повітря.
До 1903 року люди казали - якщо б Господь хотів, щоб люди літали, він би дав їм крила. А вже після 1903-го люди сказали - вау, класно! А що ще ми можемо робити? Коли Вілбур та Орвіл вперше піднялися у небо, всі повірили, що для людини і справді немає меж", - каже біограф братів Райт Том Крауч.
Та на досягнутому брати ніколи не запинялись - після місяців важкої роботи вони змогли приладнати двигун на свій планер. Перший літальний апарат важив 700 фунтів. У грудні 1903 їхній апарат вперше піднявся у повітря, і пролетів 120 футів. Керував ним Орвіл - перша людина, яка подолала земне тяжіння.
Далі повітроплавання розвивалося шаленими темпами. Брати самі не встигали осягнути перспективи, які відкрилися перед людством завдяки їхньому винаходу. Брати постійно вдосконалювали літаки, минуло небагато часу і пілоти змогли повністю керувати своїми повітряними машинами та брати на борт пасажирів.
Вілбур помер у 45-річному віці, Орвілу ж пощастило дожити до епохи літаків з реактивним двигуном та початку космічних польотів. Їхнє дітище, маленький літачок-планер, відрив дорогу людству у без перебільшення зоряне майбутнє.
Немає коментарів:
Дописати коментар