Педагоги закладу на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus успішно завершили курс:
Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти
Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти
Булінг (цькування) – тривожна тенденція, особливо для сучасного дитячого середовища. За результатами дослідження, проведеного UNICEF у 2017 році, 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років стикалися з проблемою булінгу (цькування) впродовж останніх трьох місяців, а 24% дітей стали жертвами цього явища.
За даними опитування HBSC 2018 року, серед дітей віком від 10 до 17 років 35% опитаних упродовж останніх двох місяців брали участь в ображенні/приниженні або знущанні з інших, 37,9 % були жертвами образ, знущань та принижень інших підлітків.
Результати опитування U-Report відбивають найрозповсюдженіші причини булінгу (цькування): ігнорування дорослими булінгу (цькування) (39%) та особливості характеру певних дітей (26%).
Це поширена проблема в сучасному українському суспільстві, і найгостріше воно постає в освітньому середовищі, де дитина проводить більшу частку свого повсякденного життя.
Мета курсу – навчити освітян розпізнавати ситуації булінгу (цькування) та вчасно і правильно реагувати на його прояви в освітньому середовищі.
Запрошені спікери курсу:
Микола Кулеба – Уповноважений Президента України з прав дитини;
Анастасія Дьякова – національний експерт із захисту дітей від насильства Офісу Уповноваженого Президента України з прав дитини;
Дмитро Щебетюк – засновник ініціативи "Доступно. UA".
Микола Кулеба – Уповноважений Президента України з прав дитини;
Анастасія Дьякова – національний експерт із захисту дітей від насильства Офісу Уповноваженого Президента України з прав дитини;
Дмитро Щебетюк – засновник ініціативи "Доступно. UA".
Що таке булінг (цькування)? Які його прояви? Які причини та наслідки булінгу (цькування)? Як правильно реагувати вчителю/вчительці, учню/учениці, коли він/вона стають учасниками ситуації? Як організувати системну роботу з протидії та попередження булінгу (цькування) в закладі освіти? Як діагностувати наявність булінгу (цькування) в колективі? Який алгоритм дій у разі його виявленні? До кого звертатись по допомогу? Які практичні інструменти має знати кожен на випадок, якщо він/вона стає учасником булінгу (цькування) в освітньому процесі? Як вчителю вберегти себе від вигорання під час роботи з ситуацією? Як запровадити системну протидію булінгу (цькування) в закладі освіти? Які практичні інструменти створення безпечного середовища в закладі освіти? На ці та інші питання ми намагатимемось відповісти в курсі.
Немає коментарів:
Дописати коментар